Jävla ögoninflammaton :(

Jag ska snart sluta klaga men nu börjar jag bli jävlig less.

Eftersom jag ser som en mullvad (inte så mycket alltså...) utan linser så börjar det här bli väldigt jobbigt. Jag använder naturligtvis glasögonen i stället men dom är gamla och har aldrig passar riktigt bra så det är inte så mycket till hjälp.
Har således lite problem med att se texten på tv och inte ser jag mycket när jag tittar ut....

Men snart måste jag väl bli bra?!?!  Hoppas hoppas hoppas....

image148

Herman och hans moster Lotta när hon precis kommit hem från Thailand....

Ja, det är ett cigarettpaket som han tuggar på och nej, det kanske inte är så bra...
Men jag tror att plasten var kvar på och han fick inte tugga så länge, hmm


Kommentarer
Postat av: MO

Låter som du haft ett par jobbiga dagar, hoppas du blir bättre snart och kan se riktigt igen, ha de bra Maria

Postat av: Annelie

Tack för omtanken, det blir nog bra snart men det är skönt att få klaga lite ibland...
Kram

2007-04-23 @ 12:24:46
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Lotta

Fyyyyyy sjutton, Vad Moster saknar dig!!!! :-)

2007-04-23 @ 19:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback