Dagen i bilder...

Shit, vaknade i natt med ögonen igenmurade....
Ögoninflammation i båda ögonen, det är inte kul ska jag säga...

Som tur var så kunde Anders vara hemma idag eftersom jag hade lite svårt att se. Det är första gången som vi VAB-ade så jag fick ringa till FK och sjukskriva mig. Kändes lite skumt, men jag är glad att han kunde vara hemma...

Jag och Herman hade bestämt sen tidigare att vi skulle bjuda Catta och Robin på lunch så jag ringde såklart och sa som det var. Turligt nog för oss så bestämde dom sig för att komma i alla fall och vi bestämde att vi skulle försöka  låta bli att kladda på varandra...

image141

Nu har äntligen dom svarta Billy-bokhyllorna kommit in på IKEA och Anders stack iväg och köpte två stycken. Maria: Jag VET att det förmodligen skulle bli snyggt med dörrar på men jag ska testa först och se hur det blir utan. Vi beställde hemkört och dom ska levereras ikväll så vi får väl se om vi orkar sätta upp dom sen...

Ikväll var det dags för Herman att ta sig ett dopp och för första gången så tänkte vi att vi skulle låta honom sitta själv i badkaret. Och det gick naturligtvis jättebra..... Han är ju för underbar.....

image144

Sen var det dags för oss att äta middag och då fick han sitta och smaska på ett kex iklädd sin coola döskallepyjamas...

image145

Efter det: välling och godnatt.... Puss våran älskling.........


Kommentarer
Postat av: EVA

Hoppas det känns bättre i ögonen ! Har du fått den kladdiga salvan...? Riktigt kladdigt...
Vilka fina bilder på lillgrabben !

KRAM EVA

Postat av: Mariakoden

Ååååå!
Så söt!
(det känns som jag sagt det tidigare...=)

Fick ni inte kladda på varann...=) det lät kul...!
Nähä snålisar=) Ska ni inte ha dörrar....Klart ni ska. Ni vet bara inte det än.
Vilka fina bilder, gillar massor den i badet å suuupermkt den i barnstolen!!!
Nu ska jag blogga lite å sen snarka....
Kram!!!!!!!!!!!!

2007-04-20 @ 22:26:49
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mariakoden

NU DU!!
Du är utmanad!!
Men du behöver bara svara om du vill...du behöver inte utmana vidare...eller så utmanar du din nya bloggkompis. *sagt med något svartsjuk röst* =)
Kraaam o balla inte ur...

2007-04-20 @ 23:30:23
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback