Fredagsmiddag!

 
Vi fortsätter på temat: testa recept från Per Morbergs bok!
 
Idag (ja syrran, trots att det är fredag!) handlade vi hem prylar till Isterband med stuvad potatis.
 
 
Jag tror faktiskt att jag aldrig har testat isterband tidigare, och jag VET att jag aldrig har provat att göra stuvad potatis så det var lite spännande.
 
 
Men som man kan se så tyckte tom Herman att det var gott!
Vi provade tre olika sorter isterband och den ena sorten sprack, och de smakade lite olika, men alla var goda!
 
Anders hämtade Herman tidigt från skolan så de kunde åka till simhallen och träna på att simma, det börjar bli dags att lära sig det. Jag ska anmäla Herman till simskola här i Farsta, om det bara finns platser kvar.
 
Idag verkar det bli härligt väder så vi ska försöka hitta på någon uteaktivitet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback