Nya stolar, igen!!

Det var ju så jäkla typiskt!
 
När vi äntligen har hittat stolar som är snygga, sköna och som passar perfekt härhemma, så visar det sig att dom är helt värdelösa och redan har pajjat.
 
Dom heter Pixi, kommer ifrån Mio och så här ser dom ut:
 
 
Vi köpte dom i augusti och redan efter två veckor så var en stol trasig. Det är stolar som går att snurra och det är kullagret som har gett upp.
Vi åkte tillbaka till butiken med en stol (då vi ville ha en ny) för att få veta att den har utgått ur sortimentet men att dom kunde skicka en reservdel.
Då började vi såklart ana ugglor i mossen och nu efter 4 månader är den enda stol som är hel, den som vi har bytt ut snurrplattan på.
 
Jag ringde Mio i fredags och berättade om vårt lilla problem och fick veta att de haft "lite" problem med dessa stolar och måste dock säga att Mio jobbar snabbt. Idag rinde de och sa att vi får reklamera stolarna! 
Det var ju snällt!!
 
Nu måste vi bara hitta nya stolar som är snygga och som vi gillar, det blir inte lätt!!
 
Förslag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja sallad är ju så gott och det går att variera så mycket! Men det är svårt att få mat att se gott ut på bild, blir ju oftast en sörja! Hoppas ni hittar några stolar, tänkte på några vita med stålben som är typ korsade under hela stolen.. Du vet säkert vilka jag menar :) ganska djupa i sitsen..

Postat av: Annelie Lundh

Jag tror jag vet vilka stolar du menar och det är precis dom vi funderar på, lite lustigt!!

2013-01-19 @ 12:32:53
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback