Påsken i Spadnovare!


Som vanligt när vi har firat påsk tillsammans med hela fina släkten så har jag flera hundra bilder. Alla är såklart inte bra och alla ska såklart inte visas här i bloggen, men jag ska försöka välja ut några i alla fall.



Fina farbror Åke som kör en lek som jag tror hette Kalle och Pelle?



Och det tyckte min syster var hysteriskt roligt :)



Som vanligt så tillbringade vi mycket tid utomhus och eftersom vädret var fantastiskt hela påsken så satt vi i snön och slappade mest hela dagen!



Herman har pratat om vovven Tuva ända sen vi åkte hem i somras och nu fick han äntligen träffa henne igen. Han var mycket lycklig!!



Fina Alle, han satt på skotern mest hela helgen!



Anders, pappas stuga och vidderna i bakgrunden.



Sämre kan man ha det!



Fina kusinerna Herman och Alexander och kompisen Adrian. Det slank ner en hel del torrkött i dessa tre magar.



Här har vi två stukna gubbar, Anders som slet av sig hälsenan för några månader och Krille som inledde påsken med att bryta nyckelbenet. Magnus och Åke står och hänger på bron, och dagen till ära skulle vi ha fest för Magnus som både gift sig och fyllt 30 år. Längst till höger skymtas Dan.



Jag avslutar detta inlägg med en bild på min finaste syster Lotta.

Jag har såklart massor fler bilder men jag får återkomma lite senare för nu måste jag duscha och fräscha till mig lite!

See yaa!!



Kommentarer
Postat av: Magdalena

Lotta visade mig dina bilder i datorn förra veckan och jädrar vad många det var, men ni såg ut att ha haft det både roligt och härligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback