Muskö!


I går drog vi till Malin, Anders och Märtas stuga på Muskö.



Vi hann i alla fall vara där i två minuter innan första ölen var öppnad :)



Nöjd kille som älskar att vara härute.



Två nöjda brudar!



Så fort vi kom fram så slängde vi in oss i bilarna och drog ut på jakt efter svamp.



Jag tog först en bild utan denna min men då såg Herman så ledsen och uttråkad ut så jag bad honom att se lite glad ut. Då blev det såhär. Han var i alla fall glad för denna lilla fingersvamp.



Vi hittade en liten groda, som Märta tyckte var döläskig.



Fikapaus.



Såklart fick de små solstrålarna lite lördagsgodis efter uträttat dagsverke.



Självporträtt. Kanske ska tillägga att det brann en brasa i stugan och det var väldigt varmt. Det är inte vinet som gör mig rödmosig:)



Imorse efter vi ätit frukost stack vi ut till skogs igen.



Man måste såklart klättra på alla stoora stenar.



Dagens lunch bestod av de plockade svamparna, för det blev faktiskt inte så mycket mer än så. Vi åt stekt svamp på rostmackor och omelett med kantareller i. Mer än så hittade vi inte i helge. Den där "gula mattan" av svamp fanns inte där vi var.







I ärlighetens namn ska jag säga att jag tyckte det var lite gott, jag gillar ju inte svamp egentligen, men det var helt ok.
Jag lär mig!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha, ha, ha!! Du gillade det!! Härligt!

Fina, fina bilder. Kul att se och läsa.



Kram!!

2011-09-25 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback