Fjärilshuset i Hagaparken!

Herman gillade fjärilshuset och det var faktiskt rätt så fint, jag hade inte så höga förväntningar och blev glatt överraskad.



Fina, stora och nyfikna fiskar.





Anna, Göran, Ville, Herman och Anders. Alla utom jag med andra ord....



Det var både varmt och fuktigt, och det gillades av alla utom mig.



Fina fjärilar var det i alla fall...





Och här är själva fjärilsfabriken :)



Förutom fjärilarna så fanns det en massa färgrika fåglar, papegojor och dessutom kutade det omkring små vaktlar överallt. Jag försökte fånga en på bild men det gick sådär.....



Vi avslutade med att äta lunch och fika i cafét. Och så klart handlade vi i affären, Anna köpte larver med cheddarostsmak, men det vägrade jag att äta!



Lilla snigel....


Kommentarer
Postat av: Erica

Va fint det såg ut att vara där! Är Herman nyklippt? Snyggingen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback