Söndag......


Vi har ju värsta sömntutan till son och i går vaknade vi av att telefonen ringde kl. 9, men idag vaknade han strax efter sju, så nu har vi varit uppe ett tag.

Jag har hunnit med en hel del redan trots att klockan "bara" är tio: strukit två gardiner och hängt upp dom i sovrummet och klädkammaren, lagat Hermans brallor som gått sönder, käkat frukost och kollat på barnprogram.  Jag har dessutom påbörjat rättning och bedömning av en biologiexaminationsuppgift som niorna har gjort om genetik.

Nu ska jag hoppa i duschen och göra mig klar för snart drar vi till Södertälje och hälsar på Anna, Göran och Ville. Men innan dess ska vi en sväng till SÖS, jag måste ta fler blodprover inför operationen och det ska göras idag.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till idag älskade syster....



Kramiz

2010-03-24 @ 08:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback