Dags att blogga lite....


Ja, jag erkänner, jag är ooootroooligt seg när det gäller att visa er lite bilder hemifrån.

Förra veckan hade vi ju sportlov (och som vi sportade...) och på måndagen hade vi besök av Anna & Ville. Anna förbarmade sig över mig och mitt hår och både färgade och klippte....
Tack, du är en KLIPPA!!

I tisdag kom Veronika, Kalle och Loke förbi och tyvärr lyckades jag inte få fram kameran någon av dagarna.

Men, i onsdags kom Rebecka, Robin, Catta, Märta och Malin hit på lunch och fika. DÅ fick jag fram kameran och tog fyra bilder. Dom kommer här:



Rebecka, Herman och Robin pillrade med pärlplattor.





Märta tog en PN ute i vagnen.



Och vi passade på att fika och surra!!


Kommentarer
Postat av: Helena och Herman

ser riktigt härligt ut..

2010-03-11 @ 21:19:50
Postat av: Lotta

Du är ootroligt duktig bloggerska!!!



Kramiz

2010-03-14 @ 19:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback