..............................................................


Lyckas visst inte hålla mitt enda nyårslöfte, men men.....

Hittade några bilder som är från strax innan jul så nu tror jag syrran blir glad...



Härligt med snö, det gillar Herman också.
Han fick något slags utslag precis innan jul så han blev alldeles rödflammig i ansiktet. Som tur var försvann det ganska fort......



Jag gjorde en marsipangris på jobbet och det tog ungefär tre sekunder för Herman att inse att den gick att äta. Han började med att smaska i sig ett öra men sen gick han rakt på trynet.



Mums...



Love och Herman hittade en perfekt lekhörna i den kommande städskrubben.



Plötsligt när jag tittade in så hade dom en hel burk pepparkakor hos sig...



Som tur var hade det snöat så det passade ju perfekt...



Dom hade det toppen där ute....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskade syster, Herman & Anders...



Kramiz

2010-01-18 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback