Åkej, det var ju det där med nyårslöftet....

Har väl egentligen redan brytit det men jag har så himla mycket bilder och saker som jag skulle vilja skriva om så det blir ingenting i stället..

Måste börja med att gratta min älskade syster som fyllde år i går, 39 år!! Nästa år blir det stort balunsparty hoppas jag.
Grattis och kram på dig!!



Det var gott med Captain Morgan, eller hur??


Här kommer några bilder och en kort sammanfattning över jul och nyår:



Vi åkte båten över med Veronika, Roger, Kalle och Loke och så fort vi kom iland på ön så lämnade vi ungarna till kära släktingar och så drog vi ut på puben, som riktiga föräldrar.



Så här glada var vi!!



Och det här drack vi.... På ett supermysigt Creperi som låg i en byggnad som kallas strykjärnet.



Två dagar innan jul åkte vi ut till Burge, där Jacob och Vickan har stuga. Dom var kvar i Stockholm men vi fick låna stugan, tacktack.
Dit kom också Veronika, Roger och ungarna, och Macke, Linda, Moa och Vilma.



Där firade vi Lilla Julafton, åt god mat och spelade poker. Han till höger är Stora stygga vargen tomten för kvällen.



Det är roligt att få klappar.



Mermermer....

Dagen innan julafton drog vi till Garda, men det får jag återkomma om, för nu kommer kvällens middagsfrämmande....

Hörs








Kommentarer
Postat av: Gertrud

Jaaaa. Äntligen ..... /// Gertrud

2010-01-05 @ 17:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback