Dåligt med inlägg....


på den här bloggen....
Min enda och usla förklaring är att det är mycket nu.
Mycket med lägenhetsförsäljning och mycket på jobbet.

Men nu är det lov, eller lov och lov, vi är lediga torsdag och fredag, men det är ju alltid nåt.



Här är mina två kockar som fixar varma mackor.



Vi har ju haft visning av lägenheten idag så det har fixats och donats en hel del här i helgen.



Men vi har faktiskt hunnit med att vara på bio, hör och häpna. Jacob, Vickan och Love fick låna Herman så att vi kunde dra in till Söder och få i oss lite lunch och gå på bio. Vi såg Flickan som lekte med elden, den var väldigt bra, men inte lika bra som Män som hatar kvinnor.....



Måste passa på att skicka en krya-på-dig hälsning till min kompis
Maria, som drabbats av svininfluensan, lunginflammation och blodförgiftning. Allt på en gång, helt otroligt att hon står på benen....


Kommentarer
Postat av: mariakoden

Tack min vän...Har fått komma hem idag på nåder. Jag har lovat att inte röra ett finger här hemma. När läkaren hörde att jag hade 3 barn så var hon inte sugen att släppa hem mig. Har tydligen "haft tur" som inte hamnat i respirator...var visst rätt dåligt säger dom. Nu är det bara att hoppas att medicinen biter! Tror även att jag hostat av ett revben.....=(



Nu kan allt bara bli bättre!



Vi hörs! Hoppas du fick många paket!

Kram, kram!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback