Härlig lördag på tu man hand.....


Bara jag och Herman då Anders är på Gotland.

Vi har haft en helmysig dag. Det började med sovmorgon till NIO, en soft frukost i soffan och sen drog vi till Sickla.
Där blev det lunch på Gyllene Måsen och lite shopping. Vi hann igenom en massa affärer, både leksaksaffärer och skoaffärer, innan vi handlade och drog hem.

Nu har vi precis ätit hemlagade köttbullar, godisskålen har kommit fram och det är dags för Bolibompa.



Så här snyggt är det hemma hos oss nu. Vi håller på att förbereda oss inför flytten. Har köpt 50 flyttkartonger och just nu ligger dom mitt i vardagsrummet.

Herman tycker förståss att det är jättekul, dom är väldigt roliga att leka med eller på...





Värsta sötnosen med chokladrester runt munnen....


Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

50 st?!?!?!?!?!=O

Oj. Men du, så himla kul att flytta. Är faktiskt rätt avundsjuk på er!



Synd vi inte bor närmare. Är åxå solo ikväll (fast liten kille är hemma...bara han o jag) så trevligt sällskap hade varit najs.

Nu ska vi tända en massa ljus o slappa lite. Ha en bra kväll...



Pussa din söting från mig! (söting modell small alltså;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback