Sportlov och lek...

Vi hade besök av Teresia och Max under sportlovet. Max fyller snart 1 år...



Herman tyckte att det gick sådär med ätandet så han fick lust att hjälpa till lite...





Han fick en åktur också...



Tette i soffan...


Några dagar senare kom Macke, Linda och Moa på besök ända från Gotland...



Det tyckte Herman var kul.



Mys i soffan..



Superwoman Moa...



Och så lite bus innan läggning..



Var är Herman??

Jag återkommer med fler bilder från sportlovet, nu måste jag läsa in mig på morgondagens nationella prov...

Förresten, idag när jag skjutsade kusin Jonas till Arlanda, han har varit i Chamonix (stavning??) så var det en buss som tappade ett däck precis där jag kom körandes...
Däcket rullade och studsade runt på E4:an och det var inte alls långt ifrån oss. Vi hade tur som inte träffades eller orsakade en seriekrock...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback