Här kommer lite bilder på Herman och Moa....

Helgen innan vi stack till Vimmerby åkte vi till stranden med Jacob, Vickan, Love, John, Jennifer och Nicki. Det var extremt soligt men blåste rätt så skönt så det blev inte så hemskt varmt. Till och med jag tyckte att det var rätt skönt....



Herman älskar att bada...

Själv testade jag hopptornet i bakgrunden...



Härligt...



Sen åkte vi på semester med Macke, Linda och Moa.



Till Vimmerby...

Kan bara säga att ungarna älskade det...

Mer bilder kommer vid ett senare tillfälle......

I morgon sticker vi till Garda och ut till När (tror jag) för att kolla på gamla Gotländska lekar, som typ Pärk...
Det är
Stångaspelen och det ska bli superkul...



Kommentarer
Postat av: mariakoden

...alla ungar utom våra då.....=(

De hatade Astrids Lindgrens värld!



Men ni verkar ha kul i alla fall...å nu kom jag på en grej som du glömt.....å jag glömt att påminna om.....



Men till nästa sommar, kan du kolla då om det finns stugor att hyra på Gotland?!?!

Vill helst hyra av någon man känner, rätt många har blivit blåsta då de hyrt via annons.



Men du kan väl kolla upp det snälla....du har 365 dagar på dig!!!



Ha det så jättebra!!! Vet inte om det blir nån semester för oss. Har en massa att fixa hemma.

=(

Kram på er!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback