Sjukstuga hemma....

Både Anders och Herman är hemma, har feber och är förkylda, så vi har det ganska slappt här hemma.
Som ni ser så är det ganska glest mellan inläggen, jag har lessnat, men jag ska peppa upp mig själv lite så kanske jag orkar fortsätta...

Vill i alla fall visa lite bilder från vår Norrlandsresa:



Pappa fyllde 60 år på juldagen så honom firade vi naturligtvis och han fick ett Wii i present.



Herman älskar att åka skoter och fick såklart åka med på en tur med min kusin Johan.
(Med på bild är dock Anders....)



Alexander "in action" spelandes golf med Tiger Woods



Herman och Alle passade på att hjälpa mormor Birgit att koka palt.
Det ska börjas i tid...

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av 2 1/2 män, det är ju hur roligt som helst.
Jag återkommer i morgon med fler och vintrigare bilder....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback