Nya kläder till Herman...


Har varit på Polarn & Pyret och handlat lite idag.

Det blev en jacka, en fleecejacka, långkallingar och en tröja...
Nu är han varm och snygg i vinter.


Det här är en sk skaljacka som han ska kunna ha "flisen" under. Vi inhandlade en ordentlig uppsättning från Didriksson som han kan ha när det blir riktigt kallt.


Varmt och skönt!!!



Till dom här köpte vi en matchande tröja..



Måste visa en bild på min fantastiska bonussyster Kajsa och hennes dotter Sallay. Är dom inte underbara??


Kommentarer
Postat av: Helena

Såå fin jacka. Långkallingarna har samma mönster som bodyn jag klämde på igår. Men blev snål då han blir lite större ska jag köpa på POP.

Kram Helena

Postat av: Zilla

sv: Hahaha, nej jag SAKNAR T's spanska, hon förklarade iaf ist för att tro att jag behöver en sär-lärare hehe...



Fina jackor btw, han blir säkert jätte fin i dom :D



Kram Z

2009-09-02 @ 22:08:29
URL: http://zillysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback