Lite Gotland....


Nu är äntligen datorn fixad och jag har supermånga bilder som jag vill visa, men jag får nog ta lite i taget.




Morfar och mormor kom ner och hälsade på oss på Gotland och då passade vi på att åka upp till Fårö. Det är ju superfint där....



Liten kille och mycke sten.



Vi bara åt och drack och njöt och det gjorde vi bra!!
Anders och Kristina njuter i solen.



Jag vet att jag ser lite småskum ut men jag tycker att Birgit blev så fin så jag slänger in bilden som en bonus!!



Här är jag lite gladare, kan bero på rosévinet.... Försöker komma närmare min stiliga pappa...



Vi hann såklart med en traktortur med "TraktorConny", sommarens höjdpunkt om du frågar Herman..



Hemma hos Saga, Emrik, Johan och Anna fanns det en massa goda bär som ungarna smaskade på.



Här sitter Herman med sina tjejer... Agnes med ryggen mot, Saga, Moa och såklart Herman själv...



Emrik hade coolaste cykeln ever....



Herman och Moa myser i trädgården....



Jag och Linda!!!

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Oj så fina vbilder...å så snygg du är! Like your hair!!!



Gotland verkar sååå fint....bara vi kunde hitta en stuga att hyra....(host, host ;)



mmm....undrar om jag åxå borde klippa lugg...blev lite inspirerad!!



Nåväl, nu är det nattinatti!



Kram!

Postat av: annelie

hej hopp.Har varit inne o kollat på din blogg.Jättehärliga bilder på kidsen.Såg dina bilder från Gotland o kunde konstatera att ni satt på Joda och åt,absolut en av de bästa restuarangerna i Visby. Ha det gott

2009-09-10 @ 19:01:45
URL: http://www.metrobloggen.se/anneliegotland

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback