Datorn är paj....


och jag har hur mycket bilder som helst att lägga in....

Den här datorn som jag sitter vid nu funkar bara ett tag eftersom fläkten är trasig, när den blir för varm stänger den av. Det gör att inte hinner lägga in några bilder men jag hoppas att den "nya" datorn är fixad snart och då återkommer jag...

Men vi är i alla fall hemma nu efter en underbar semester. Först Gotland två veckor, via Astrid Lindgrens värld i Vimmerby och sen två veckor uppe i norr. Mest i Spadnovare faktiskt.....

Den här helgen har vi hunnit med både Lådbilslandet och övernattning i Södertälje hos Anna, Göran och Ville och kräftskiva på underbara Muskö med Anders, Malin och Märta....

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback