Bredsel och Spadnovare påsken 09


Men jag har tagit drygt 350 bilder så jag orkar nog inte lägga in alla på en gång.



Vi hade i alla fall turen att hinna träffa Axel och Ulrika.
Och min gud, vad söt han är....



Och pappa Stefan kan inte svära sig fri från denna sötnos, han är ju en kopia!!



Alexander och Herman som ligger och kollar på tv. Troligtvis Svampbob....



Lite lek hos mormor och morfar....



Herman sparkar för första gången. Han tyckte det var sååå kul...



Mera Svampbob....

Oj, nu lessnade jag lite. Jag återkommer med fler bilder, nu ska jag kolla hur det går för Dregen i Roomservice...

Kommentarer
Postat av: Ullster

Så du tycker att Steffe är söt...

2009-04-16 @ 20:13:50
Postat av: Annelie

Det är klart!!



Men Axel är sötare :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback