Herman hos Love


Ajajajajajajaj....
Jag har fått en blåsa under stortån och det gör ONT!
Kanske måste amputera??

Vi var nämligen på Höstpromenad igår med skolan/klassen och vi gick från Tyresö till Björkhagen.
En nätt promenad på 14 kilometer. Och det är ju inte så långt egentligen men det var väldigt
backigt, stenigt och många tallar med stora ytliga rötter.

Jaja, det gick bra och alla nior var jätteduktiga och dom flesta gick utan att klaga... Högt i alla fall....

På kvällen hade Anders kräftskiva med jobbet och jag och Herman stack till Vickan som fyllde 32 år igår.



Grattis snygging, men man kan ju ana några rynkor, eller??



Herman sitter bekvämt och bankar...



Pingu och godis på gång..



Mysigt och gott..



Kan nån vara snäll och ta nappen jag ska äta maränger?

Jag och Herman åkte hem runt nio, då var vi trötta och mätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback