Gröna Lund.....


Helgen har som vanligt varit fullspäckad för familjen Lundh/Gardelin.
I går var vi på Gröna Lund med Jacob, Vickan, Love, Joakim, Flisa, Fanny, Jennifer och Nikki.
Det var hur trevligt som helst och det är inget snack om att Herman älskar att åka
karusell...
Han skrattade så han tjöt...



Inte så mycket i den här "attraktionen" men när vi åkte Tekoppen, Elefanterna och Nyckelpigan.....



Vickan och Love




Herman på härliga hästen.....



Och Love på läskiga lejonet....



Så här såg det ut mest hela kvällen, killarna kutade runt som dårar...



Jag, Flisa och Fanny på väg upp mot en osäker framtid....
Och det känns ju så skönt i magen.....
100 meter upp och sen fritt fall i kanske 80 meter.....



Sommarkrysset var senare på kvällen och Bo Kasper spelade precis när jag och Vickan
drog hem med våra små hjältar...
Våra stora hjältar stannade kvar och försökte tömma Grönan på öl....
Tror det gick ganska bra faktiskt....



Lite typiskt Vickan, jag hade tur som fick vara med överhuvudtaget :)



Trött kille...



En till trött kille...

Jag lyckades vinna var sin giraff åt Herman och Love.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken mysdag ni verkar ha haft det... kul att vinna nåt nångång också!

Postat av: Mrs. b

Va kul ni verkar ha haft!

Vi hade vår sista dag för säsongen på Lisberg för två veckor sen - riktigt kul!

2008-09-14 @ 20:16:02
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback