Tjäder & Schweizernöt


Det är vad som kommer att serveras här på Vintrosagatan i morgon kväll.

Vi ska ha middag här och dom som kommer är såklart Jacob, Vickan & Love, John & Jennifer, Stellan, Ann & Theo. Det ska bli hur kul som helst och jag ska tillaga Tjäder för första gången i mitt liv.
Ska även göra en älgstek (vill vara säker på att maten räcker) och till den ska jag göra en supersmarrig chokladsås som passar till älgkött.






Fantastiskt så mycket som kan få plats på ett släp till en trehjuling.





I söndags var vi på kalas hos Robin som fyllde två år.
Alla tre grabbarna lekte jättebra tillsammans....



Liiiiite stora skor kanske...



Har fått en liten mustasch på dagis i veckan....

Kommentarer
Postat av: Linda

Chokladsås till älg vill jag gärna ha recept på....

Postat av: m a r i a

Ojojoj.....alltså, är det du Annelie? Eller är det någon ande som har tagit över din kropp...hallå....är du dääär.....

Tjäder? Älgkött?

Du, hälsa Annelie att hon får ta å komma tillbaka.....

;)

2008-10-10 @ 21:55:00
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Annelie

Linda: Receptet till chokladsåsen kommer snart.....

Maria: nu är jag tillbaka, har gjort en excorsist.. Eller nåt....



Kram på er



2008-10-12 @ 16:55:35
URL: http://annelieskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback