Hoppsan..


vad det går lång tid mellan blogginläggen.
Har inget direkt att "skylla på" förutom jobbet...

Förra helgen fick vi besök av syster, Krille, Jennifer och Alexander.
Tyvärr var jag inte så aktiv med kameran, men några bilder blev det...



Den här bilden blev tyvärr lite suddig....



På tur i Gamla stan



Vi var tvungen att stanna för att fylla på mer vätska...



Alexander som spelar fotboll...



Jennifer är startklar och ska snart dra hem...

Nästa helg kommer Linda, Macke och Moa hit och vi lääääängtar...

I går var vi på Andys lekland, jag återkommer med bilder på det för nu ska jag och Herman dra till Anna och Ville, tjing!!


Kommentarer
Postat av: M a r i a k o d e n

Men så kuligt ni verkar haft det...

Kul för kusinerna att ses!!



Här är det sängläge, har nyss tryckt i mig en halv pizza....är fruktansvärt bakis idag. Hade 40 års kalas för M igår.....la mig vid 5 har varit däckad hela dagen....stoppade fingrarna i halsen så sen var det lite bättre...

Jag lovar att aldrig mer dricka alkohol!



Ha det bra.....kram från oss alla till er alla!!

/Fjorttisen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback