Bästa tjejen Moa....

var på besök i helgen. Ja, hon hade ju med sig mamma och pappa också.....



Bästisarna sitter och äter popcorn med sked. Herman sitter kungligt...



Vi hann med att baka pepparkakor också, eller jag kanske ska säga äta pepparkaksdeg.
Det blev inte så många kakor på plåten.....



Moa.........



På lördagen kom Love med föräldrar över och käkade. När kvällen kom var det dags att sätta på sig pyjamasen och det visade sig att Love hade en likadan som Herman....

Puddingar...



Som ni ser var det en hård fest.....



Vissa gav upp tidigare än andra....



Mys med Macke på söndagsmorgonen är aldrig fel...



Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Blä. jag vill inte se åt alhohol.

M hade 40 årsfest i helgen å fy så sjuk jag blev. Tror det var en magsjukan.....

;)

Vad snygga de var i likadana pyjamaser!!!

Synd att inte min bebis vill ha 5 myror.....



Hoppas allt är bra med er!



Kram å gonatt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback