Mys-Herman och slapp-helg....

Hermans morfar Ture kom och hälsade på i torsdags. Till Hermans lycka sov han dessutom över så han fick mycket tid till att busa med honom.
Herman var hemma från dagis onsdag, torsdag och fredag eftersom han hade hög feber till och från men nu är han äntligen frisk.

image740

Morfar läser bok....

image741

Det var Elitloppshelg i helgen och vi fick besök av Macke och Mats som har sovit hos oss.
Macke är Gudfar till Herman och man kan lugnt säga att Herman "avgudar" honom...

image742

Jag och sonen tog en cykeltur till Bandhagen i lördags, där vi mötte upp Love och Vickan. Vi grillade korv, tittade på djur, gungade och fikade.
Det var underbart väder och supermysigt..

image743

I bilden ovanför den här så har Love fått tag i Hermans vattenflaska och han hade ingen lust att släppa den, men det gjorde inte så mycket eftersom Herman fick dricka direkt ur mammas burk....

image744

Våra killar leker så bra nu och det är verkligen kul att titta på dem.
Precis innan jag tog den här bilden så hade Herman legat på rygg i gruset en stund. Tyvärr så var jag lite sen med kameran men Love härmades och la sig precis likadant i gruset.
Hur söta som helst....

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att han är frisk nu. Den här årstiden vill vi ju helst slippa sjuka barn!

Postat av: Malin Wikberg

Hej!
Fick höra idag av din syster att du skaffat dig en blogg. Kul att vara in och titta och se Herman.
Jag kommer att vara in och titta då och då och skriva en kommentar.Ha det bra! Kramar Malin

2008-05-30 @ 21:25:54
Postat av: Annelie

Malin!
Kul att du hittat hit, det vore kul att höra hur du har det. Träffat syrran? Hoppas att du har det bra, kram Annelie

2008-05-30 @ 21:51:54
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Malin

Hej!
Ja jag träffade henne på jobbet, hon skulle bada. JAg har det bara bra. Vet inte om du har hört att jag också har fått barn med en Vidselare. Arvid är nu 1 år, blir 2 i november.
Just nu håller vi på att bygga ut huset. Så det blir ganska mycket jobb här hemma i sommar. Fick också höra att du tänker flytta ännu längre bort ända till Gotland, stämmer det?
HA det gott!
Kram Malin

2008-05-31 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback