Grillfest i Tyresö


Som alla trogna läsare har märkt så har aktiviteten på bloggen minskat drastiskt. Det beror på en rad saker men vad jag vill komma till är att vi har blivit usla på att plocka fram kameran och fota. Vi tar färre bilder och det blir mer och mer sällan....
Men vi ska försöka bättra oss......

Tyvärr blev det inga bilder tagna när Hermans mormor och morfar var på besök men i helgen lyckades vi ta några bilder.

Hermans farmor har varit här i helgen och i fredags åkte vi till Anders arbetskompis Tomas och hans sambo Åsa och deras dotter Ida. Ida är två månader äldre än Herman.
Love, Vickan och Jacob var också där.


image710

Lyckos Ida som har en rutchkana hemma. Den användes flitigt....

image711

Japp, den åkte in på kvällen.

image712

Herman hittade en väldigt fin börs med silverpaljetter som även Love gillade.

image713

Myspys i farmors knä är aldrig fel...





Kommentarer
Postat av: Love

Visst hade vi kul!! Hoppas du kommer hit o hälsar på hos mig snart igen - jag har idag fått en cykel. En röd tre hjuling. Gillar den skarpt. Kanske en Gin Rummy för våra päron? Men vi vet ju alla att min pappa är bäst på GR!!!

2008-05-14 @ 22:23:02
Postat av: Marie

Dom verkar ha haft riktigt kul tillsammans!
Kul att du kunnat börja skriva igen och det är himla kul eftersom du oftast har så mycket foton i din blogg! *kram*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback