Datahaveri, igen...


Sådärja, då var datorn pajjjjjjj igen.
Troligtvis är det samma fel igen så det är väl bara att gå tillbaka med den, trist!!!

Vi har i alla fall fullt upp i helgen, Moa, Macke och Linda är här och det är tack vare det som jag kan göra det här inlägget.

Igår hade vi middag här och det var mycket folk och mycket trevligt.
Pappa, Birgit, Barbro, Roger, Ulf (norrlänningarna), Jacob, Vickan, Love, Felix, Fredrik, Jag, Anders, Herman, Macke, Linda och Moa käkade god mat och partajjade.

Idag blir det hyfsat lugnt, vi ska väl en sväng på stan kanske....

Jag återkommer när jag kan....

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Hallå.....nämen vilken osis ni har...=(
Fixa en dator NU!!
;)
Kram på er alla!!!

Postat av: JJ

Gillar inte att bli omnämnd som sjätte person när jag varit på fest. Borde inte jag omnämnas som nummer 1?

2008-05-08 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback