Nu drar jag och Herman till Piteå!


Ja, i morgon drar jag och sonen till Piteå och pappan stannar hemma.

Vi ska flyga och det ska bli spännande, Herman har ju flugit två gånger tidigare men då var han ju så liten så det ska bli intressant att se hur han tycker att det är.

Det ska i alla fall bli underbart att komma "hem" och träffa familjen.

Äta palt, köra skoter, pimpla och bara ligga på en sjö i solen och slappa. DET ser jag fram emot......

Det blir såklart trist att vara ifrån Anders så länge och jag vet att han kommer att sakna Herman...

image671

Häromdagen när vi shoppade hittade vi ett par glasögon till Herman som ser ut som krokodiler. Han diggar dom skarpt!!!

image670

Hoppas jag orkar/hinner/kan blogga lite från Norrland också, ska i alla fall försöka, annars vill jag önska alla en trevlig påsk.

Och Syrran, ha det så trevligt i Thailand och ta det lugnt med solen och drickat!!! Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Välkommen upp till norrbotten :-) Ha det så kul!

Postat av: Aztrid

Hejsan Cooling!
Din sons brillor e coola, å kläderna oxå, han e jättesöt i dom :) Stackars Anders som inte får träffa dej å Herman på så länge :/ Men du får ha de så kul i Pite å vi ses typ nångång :)
Bamsekram // Aztrid

2008-03-22 @ 17:54:48
URL: http://aztrid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback