Muskö


Ja, då har ännu en helg passerat i jakten på sommarlov.
I fredags åkte jag direkt till Medborgarplatsen efter jobbet för att träffa upp Anna, Teresia och Mire. Vi gick lärarutbildningen tillsammans och hade massor att prata om.
En och annan öl slank ner också, det var ju hemskt varmt och soligt så vi var tvungna att upprätthålla vätskenivån i kroppen....

På morgonen efter åkte jag, Anders och Herman till Muskö. Där har Malin och Anders stuga och vi var ditbjudna på grillning och mys.

image748

Man ser deras stuga högt uppe mitt i bild.

image745

Malin är gravid så Herman får en till kompis i slutet på augusti, vi längtar....

image746

Alla tre...

image747

Ingen tråkig utsikt, eller?

image749

Herman tyckte det var underbart att kunna springa runt som han ville, medans mamman och pappan var livrädda för alla stenar och branta backar.
Anders (Malins), som är uppvuxen på höjden, menade på att det är många barn som kutat runt där innan Herman och det har ju gått bra...
Han lyckades lugna oss....

image750

image751

Trist att lämna detta underbara ställe, hoppas vi får komma tillbaka??!!

Vi har varit där en gång tidigare och då hade jag Herman i magen. Då såg vi ut såhär:

image752

Det var i valborgstider för två år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback