Hemma i Stockholm igen.....


Nu är vi äntligen tillbaka i Stockholm.
Och med äntligen menar jag att det är skönt att dom hundra milen hem är avklarade för det är ju såklart tråkigt att lämna familjen..
Resan gick bra, vi körde på natten och lämnade Piteå strax efter sex och var framme i Stockholm runt fem.
Lite trafik och lite snö...

Med oss på resan har hade vi Lottas killes dotter, Jennie som åker till Turkiet på måndag. Hon ska bo hos oss i helgen och det känns väldigt roligt.
I kväll kommer Jacbo, Vickan och Love hit och ska käka middag och vi ska äta älgstek. Vi fick MASSOR med älgkött av farbror Åke så ny är frysen helt full....
Till det ska vi äta mandelpotatisklyftor och en rödvinssås med blåbär och schweizernöt i. Låter skumt men är säkert jättegott....
Jag återkommer med bilder och info hur det smakade.....

Det är nå mupp med blogg.se så det går inte att lägga in bilder, jag återkommer med fler bilder från Piteå vid ett senare tillfälle....

Kram och hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

va bra att resan gick smidigt. Vi äter renfile murkelsås gratäng, förätt- toaste skagen. Allt fixar micke, för jag har jobbat. Ha det

2008-01-05 @ 16:59:45
Postat av: Aztrid

meh åh!!! vill ju oxå ha älgkött jue! men hälst torkat, de tkr jag e godast :)

kram aztrid

Postat av: Lotta

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=2598193

Kolla in detta

2008-01-06 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback