Snabbt


får det gå om det ska bli nåt inlägg ikväll.
Är grymt trött och dessutom sugen på boken jag läser.
Den är riktigt spännande nu....

image613

Herman och Love i en jättegunga som dom testade i söndags.

Jag gillar att köpa hem färska blommor på helgerna och bäst gillar jag vita tulpaner. När jag skulle handla blommor i lördags fanns det inga vita men det fanns rosa och eftersom det ska vara höstens accentfärg (har jag läst) så fick det bli det.

image614

Nu lockar sängen men ni måste få se när Herman lekte med sina Barbapapa-figurer häromdagen.

image615

Det var inte helt lätt att bära alla samtidigt, men det gick tillslut....


Kommentarer
Postat av: Linda

En till tulpantokig... haha.. det är såå fint och känns verkligen HELG då! jag vill ha rosa eller lila. Men lill-bus vill ha röda... och han får bestämma ibland

Postat av: Lotta

Önskar er en fortsatt trevlig alla hjärtans dag..

Kramar & Pussar från Moster & kusinerna

2008-02-14 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback