Gotland hela veckan.....


Så var vi framme på ön.
Båten gick 21.05 igår så 00.20 var vi framme.
Vi hann inte mer än köra av färjan förrän vi blev stoppade av polisen och Anders fick blåsa och visa fram körkortet.
Det gick såklart bra och det var lite komiskt eftersom Anders blev stoppad i måndags också, men då i Stockholm. Då hade han dessvärre inte med sig körkortet, men det var en snäll polis som inte gav honom böter för det.... Tack!!

Det är skönt att vara framme och Herman skötte sig exemplariskt som vanligt och somnade i hytten och sov hela vägen.

image635

Vi ska bara slappa och träffa familj och vänner. 
Jag återkommer under veckan....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan hoppsan!

Hoppas att ni får det underbar på "lilla ön".
Hälsa allihopa..

P.s Nu är det äntligen klart med huset..

Kram & Puss från moster + kusinerna

2008-02-27 @ 16:39:06
Postat av: EVA

Hoppas ni får det kanonhärligt !!!
***
K R A M från EVA !!!

Postat av: Marie

Hoppas ni får en supertrevligt!

Jag har utmanat dig på min blogg. Vore himla kul om du ville anta den, då jag är nyfiken på vad du sysslar med.

2008-02-28 @ 20:46:31
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback