Det har varit mycket i veckan....

...och jag har varit en dålig bloggare, sorry!!!

Nästa veckas schema är ännu mer fullspäckat så jag passar på att göra ett avtryck nu, Herman och Anders ligger och vilar middag.
Jag fick sovmorgon idag eftersom jag var ute och slarvade lite igår. Träffade Anna på söder efter jobbet, vi tog några öl, några glas vin och käkade middag på Creperie Fyra Knop.
Sen kom mina älskade killar och hämtade oss, så vi fick skjuts hem och slapp åka kommunalt. Det var skööönt.

image609

Men kolla röran i Hermans rum när mamma får sovmorgon!!!
Till vänster i bild så ser man hans nya möbler, ett bord och två små stolar och till höger ser man hans nya fina vita spis som han älskar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi, jag o lydia vet att lite rörigt irummet ska man ha. vi tycker det är jätteroligt att se vad Herman pysslar med, lydia gillar filmerna. ha det så bra, nu ska vi snart på middag hos perssons

2008-02-02 @ 16:53:26
Postat av: m a r i a k o d e n

Hej!! Han har ett sååå fint rum å lite röra gör ju inget!!! Hans mamma får ta å städa senare.... ;)
Kul med en tjejkväll....

Näpp, nu ska vi strax käka....det blir sån mat som vi åt hos er i somras, lasagnen/tex mex...Mums!!!

Ha det bra!!

Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback