Piteå....

I morgon tidigt som f*n drar vi till Piteå...
Men jag tror att dom har internet där också :) så jag återkommer med lite härliga vinterbilder...

Jag hade i alla fall avslutning med min klass idag. Dom går i nian så det är stora barn.
Herman fick ledigt från dagis i dag och var med mig hela dagen.
Han gillade att hänga i skolan och lyckades med att charma rektorn så han fick gräva i och leka med hennes handväska...
En tjej i åttan erbjöd mig delad vårdnad om honom och sa att jag kunde få träffa honom varannan helg....
Man kan lugnt säga att han plockade poäng där...

Kram


Kommentarer
Postat av: EVA

Välkommen upp till snön !



Nu tar jag ledigt från bloggen några dagar och vill önska dig och de dina en underbart härlig jul !!!



***

JUL-KRAAAM från EVA !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback