Uuäck och urk!!!!


Hm, lämningen på dagis idag gick sådär..
Herman drog i mitt byxben och sa: Mamma stanna, sitta här, när jag reste mig upp från golvet.
När jag gick ut genom dörren hörde jag att han grät och ropade mamma efter mig.
Ajaj i mammahjärtat...
Tror dock att det gick över ganska snabbt och jag vet ju att han har det bra där.

Kursen igår verkar bra men det innebär samtidigt en massa jobb som ska göras samtidigt som jag jobbar lika mycket som vanligt. Kanske mer denna termin eftersom jag bara har åttor och nior i år.

Idag åkte jag till Bandhagen centrum på Ica för att handla lite. Vi har ätit hemmagjord pizza och Anders ville att jag skulle köpa vitlökssås.
När jag hittade den på hyllan såg jag att de hade Orientdressing också och det måste ju jag ha så jag köpte en sån också.

Men när vi hade ätit några tuggor, med sås, så började jag läsa på ena flaskan....



Minsann om inte båda är för gamla.

Blä....... Och dessutom är det rötmånad, tror jag.....



Tur att jag inte är en surkärring, för då hade jag klampat dit....


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhhh... så irriterande. Nu vet jag ju (av erfarenhet) att båda dessa såser håller betydligt längre än datumet visar. men ändå. Det SKA ju inte finnas i hyllan. Och OM det gör det ska det ju vara rejält nedsatt - så man VET att datumet är kort eller till och med utgånget.



Ring och klaga. Du får säkert pengarna tillbaka nästa gång du är där, bara du har med kvittot och vet vem du pratat med!

Postat av: m a r i a k o d e n

.....nä, känner ju dig så jag skulle bli förvånad om du åkte dit å skällde....

=)

Du kan få lite av mitt temperament!

Men aj, aj, aj....det gär ont i mitt hjärta åxå.....stackars H.

Jag brukade ringa å kolla att det gått över....

Ha det så bra å jag håller tummarna att ni inte börjar kräkas i natt.....;)



Kram!

2008-08-20 @ 21:22:10
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: liah

tänkte bara säga hej då jag kikat förbi. heter oxå annelie och har en lintott till grabb på 2 år, så det var roligt att titta på alla fina sommarbilder!

2008-08-20 @ 23:51:29
Postat av: liah

kändes anonymt att glömma adressen :-)

2008-08-20 @ 23:52:45
URL: http://liahspladder.blogspot.com
Postat av: Linda

Overallen var smidig och jag tycker den verkar varm. han använt många McKinley-dressar för eget bruk och jag har gillat dom. Jag gillar inte när ytterplagg är för tjocka/klumpiga. Har hellre lager på lager...



Om skon klarar riktigt kallt har jag ingen aning om. Den har tre lager i sulan. Ett ytterlager som håller vämren och är av päls, som absorberar fukt, Ett aluminiumlager som håller värmen kvar och ytterst nåt annat (felt?) som vist ska stöta bort kylan. Så ska visst skon andas också..



jag har en varmblodig bus som aldrig är stillasittande ute så jag tror det blir bra

2008-08-21 @ 21:06:29
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Marie

Snacak om att man blir sur när de inte kan hålla datumen på produkten. Men från och med nu misstänker jag att du alltid kommer att kolla datumen där... =) Haft en bra sommar?

2008-08-27 @ 07:28:19
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback