Tufft med skolstart...


Och det är delvis därför som bloggen inte uppdateras så ofta....
Det finns fler orsaker men jag orkar inte berätta om det just nu.

I söndags åkte vi ner till Södertälje för att träffa Anna, Göran och Ville.
Där fick vi supergod mat och en härlig promenad till Torekällberget.



Här är grabbarna grus på väg in till hästarna och fåren...



Det är roligt att klättra.



Här blundar prinsen, och det är såklart pga luftdraget som blir när han är ute och galopperar på hästen.

Idag har morfar Ture varit förbi och vilken lycka.... Inte bara för Herman, eftersom morfar är elektriker så fick han jobba lite också. Så nu har vi äntligen lyse i hallen...



Herman körde såklart hårt med morfar och här får han visa sin ritkunskaper...



Synd att gubben i bakgrunden är så ful.

Kommentarer
Postat av: M a r i a k o d e n

Bara för att du var taskig så säger datorn nu att platsen din inte är betrodd........ ;)

SÅ jag vet inte om jag vågar vara på din blogg...hehe.....

Men du, limepajen är faktiskt skiiitgod......;)

Tror att jag måste baka o skicka ner en till er....=)

Vad händer annars då?

Kul att jobba va?

Man längtar inte alls till forna dar när man var ledig...nej, nej......



Å, vad jag saknar dig! Trots att du dissar limepajen!

Kram på dig superbruden!

Postat av: M a r i a k o d e n

Bara för att du var taskig så säger datorn nu att platsen din inte är betrodd........ ;)

SÅ jag vet inte om jag vågar vara på din blogg...hehe.....

Men du, limepajen är faktiskt skiiitgod......;)

Tror att jag måste baka o skicka ner en till er....=)

Vad händer annars då?

Kul att jobba va?

Man längtar inte alls till forna dar när man var ledig...nej, nej......



Å, vad jag saknar dig! Trots att du dissar limepajen!

Kram på dig superbruden!

2008-08-29 @ 18:53:35
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: M a r i a k o d e n

(chansar att posta kommentaren igen, he verk va nåt vajsing....)

Bara för att du var taskig så säger datorn nu att platsen din inte är betrodd........ ;)

SÅ jag vet inte om jag vågar vara på din blogg...hehe.....

Men du, limepajen är faktiskt skiiitgod......;)

Tror att jag måste baka o skicka ner en till er....=)

Vad händer annars då?

Kul att jobba va?

Man längtar inte alls till forna dar när man var ledig...nej, nej......



Å, vad jag saknar dig! Trots att du dissar limepajen!

Kram på dig superbruden!

2008-08-29 @ 18:56:41
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Suck.

Jag visste det skulle komma flera ggr....=(

2008-08-29 @ 19:14:03
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback