Ny dator...


Idag stack vi iväg och spontanhandlade en ny dator.
Den gamla som har tjänat oss i tre år har börjat bete sig underligt. Jag och Anders pratade så sent som igår om att vi behövde köpa en extern hårdisk så att alla våra bilder inte skulle gå förlorade om något hände, och idag började den krångla.
Den blev helt svart och när vi startade om den så funkade inte fläkten. Och eftersom vi haft datorn i tre år så kändes det som att det var dags.



Så här ser den gamla ut....

Den har vi gillat skarpt men den var snordyr så nu köpte vi en billig men faktiskt väldigt bra dator (tror vi i alla fall).
Det är en Toshiba och den är silverfärgad. Helt ok, men inte lika snygg...

Vi kom i alla fall hem med en extern hårddisk också så nu har vi räddat alla bilder och filmer på den gamla.

Ska bara föra över bilderna från Piteå så ska ni få se våra sista semesterdagar där...

Kommentarer
Postat av: M a r i a k o d e n

Hallå....

Men hjälp vad Alexander är lik Jennifer!!! =O

Å så stor han blivit, fast det är klart, många år sen man såg honom....=(

Eran förra dator är/var verkligen snygg!

Fatta hur lite jag har shoppat...å i Sickla köpte jag ingenting....var nog inte på shoppinhumör helt enkelt! Däremot fanns det en le klint lampa där som jag ville ha....å designtorget är sååå kul...

Nu ska jag äta världens starkaste chili con carne.....



Kram på dig! (er)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback