"Klassfest"

I lördags var vi ett tiotal gamla klasskompisar från LHS som träffades i Bromma på Koloniområdet Iris.
Annas mans föräldrar har en underbar kolonilott där. En stor en!!

Vi hade underbart roligt (jag i alla fall) och det var så himla roligt att träffa alla.
Det var några av de som dök upp som jag inte har träffat sen vi gick ut för 4,5 år sen.



Johan "Limpan" och Teresia "Tette".  Och så Max såklart. Han är ju söt som socker och jättesnäll.



Anna "Dolken", Eva, Kate och Johan "Blomman".

Man ser att det är tidigt på dagen eftersom man fortfarande ser att bordet är blått :)



Dolken och jag.   Jag tror att jag fösökte dölja dubbelhakan...



Limpan, Roland "Rolle", Max och Håkan.






Jag och sötnosen Max.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Idag har jag varit på kurs på Uppsala universitet. Svenska som andraspråk. Intressant men gud vad jobbigt det var att sitta stilla en hel dag...

Och lämningen på dagis gick inte lika bra som igår. Han grät, skrek efter pappan och klängde sig fast.... I morgon är det min tur att lämna, vi får se hur det går....

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

Nääää....jag måste klippa lugg!!

Fy så snyggt det är!!!

=O

I love ditt svarta hår......



Alltså, jag har ju ett superminne å jag tycker att en kille på bilden är såå lik en kille i ...tror det var...sköna hem!!

Han å hans tjej visade upp sin superfina lägenhet....fast det var nog i malmö om jag tänker efter.....?!?!?!?!?!?!



Summan av detta mail:

Jäkligt snygg lugg!

KRAMEN!

Postat av: m a r i a k o d e n

...nämen....detheter inte mail....inlägget då rå?!?!?!

2008-08-19 @ 22:51:32
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Men nu ser jag att det står mera.....

Stackars Herman (å stackars hans pappa)

Inget kul när de gråter....

Lycka till imorron!!!

2008-08-19 @ 22:52:59
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Azze

Hejsan =)



1. Jag såg ROLAND på en bild :O wow, umgås ni på fritiden :)? iaf va de kul att se honom ^^



2. Har du färgat håret?! Iaf var det SKIT FINT, du ser så, så cool och ungdomlig ut :D skit fint, de va lyckat :)



3. Jag mår bra och ska inte polisanmäla för de blir för jobbigt för mej oxå.



Vi syns imr :D

ha det bra! =)

kraaaam =)

2008-08-20 @ 12:13:01
URL: http://fantasygirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback