Gotlandsbesök...


Helgen som gick hade vi besök från Gotland, det var Anders kusiner Ola och Johan, deras mammor Britt-Marie och Gertrud som var förbi och hälsade på.



Här sitter Herman hos Britt-Marie och leker med hennes kamera. Han tror att han tar massor med bilder men sanningen är den att filmen är slut....



Anders kusin Ola, som är brandman. Farliga saker....



Och så har vi kusin Johan.
Saknas på bild gör Gertrud som jag lovade skulle slippa. Hon tittade på mig men hundögon så jag hade inte hjärta att lägga ut hela bilden.
I vanliga fall är jag sällan så snäll att jag censurerar....


Kommentarer
Postat av: M a r i a k o d e n

Så snygg vas i bakgrunden!!!

=)

...ja okej så, de övriga på bilden var åxå supersnygga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback