Ny lekpark hittad


image688

Det var ju helt underbart väder i söndags så vi dammade fram cyklarna och drog i väg på en sväng.
Minsann om vi inte hittade en superbra parklek med en massa roliga grejer.

image689

image690

Kolla in mästerfotografen, jag lyckas få med min egen skugga på bild men misslyckas med att få med Hermans ansikte....

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

I morgon är det fredag igen och det ser jag verkligen fram emot. Nästa vecka ska mina elever i åttan på prao och det innebär att 5 lektionspass går bort.
Det känns tråkigt, eller hur var det??

Tittade förresten på ett program på SVT i går som hette
Barnmorskorna tror jag och alla som känner mig vet att jag är totalt oblödig och snörvlar inte i onödan. Inte ens till E.T grät jag för sisdär 20 år sen, men ojoj vad känslosamt det var att se alla bebisar och mammor som kämpade...
Där satt jag i sängen med tårar i ögonen och gråten i halsen, kände inte igen mig själv.
Måste se nästa vecka också...

Kommentarer
Postat av: Ann

Kul med ny Lekpark, Herman får komma till Theos två stora parker som han har utanför sitt hus.Mysig Blogg Ni har tittar in på den ofta! Stellan o Theo hälsar kramar till er alla./Ann

2008-04-03 @ 22:18:30
Postat av: Mariakoden

Hallå......Men så kul att kunna cykla iväg å bara hitta en lekpark sådär;)
Här finns inget sånt utbud.....=(

Du är en skiiitduktig fotograf!!!!!

Apropå bilderna: Igår kom det en massa SNÖ!!!!!
*gulp*

Ska strax ivägå jobba, slutar halv elva ikväll........=(

Ha det bäst! Hälsa snyggingen/arna;)

Kram, kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback