Härlig helg och en skön vecka kommer...


Den här helgen har varit superskön.
I fredags var det dags för After Work med jobbet och vi drog till Bishops Arms på söder, där vi käkade och drack goda öl.
Sen hade jag så tur så att Herman och Anders kom och hämtade mig så jag slapp åka kommunalt.
Lördagen gick i städets tecken, det var dags för vårstädning här i huset. Då menar jag med bostadsrättsföreningen och jag hackade rabatter så jag fick blåsor i händern. Det var trevligt med lite samkväm och i halvtid bjöd dom på korv, läsk och vin.

I dag har vi tagit det lugnt förutom att vi var en sväng till IKEA. Vi bytte en lampa som har krånglat och köpte lite förvaring till Hermans rum.

image695

Herman i sandlådan hos Robin, Catta och Roger.

image696

Robin och Catta....

image697

Det var förra helgen som vi åkte och hälsade på familjen Liderfors. Där bjöds vi på trevligt sällskap och god mat.

image698

Jag och Herman träffade Anna och Ville i söndags på en 4H-gård i Tumba.
Där fikade vi gott och tittade på djur, vädret var underbart och vi hade det toppen.

image699

Veckan som kommer är fullspäckad.
På tisdag har vi Öppet Hus på kvällen på skolan och jag jobbar till 20.00. Dagen efter kommer Birgit (Hermans mormor) ner tillsammans med delar av hennes syskonskara pch pappa stannar såklart nere den helgen. Dom ska shoppa, golfa och bara må gott. Jag hoppas att vi kan träffa dom väldigt mycket.

På torsdag kommer Macke, Linda och Moa hit och dom ska bo hos oss i helgen, det ska bli superkul.

Så det kommer att bli fullt upp och jag återkommer med mer info....

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter ju som en skön helg. det är så härligt när man hinner lite på helgerna. Dom går ju så fort. Man vill ju gärna BÅDE hinna ha kul OCH göra lite nytta...

Postat av: m a r i a k o d e n

hejhej.....Funkar datorn nu alltså????

Hoppas ni har det bra....
Vi får höras!!

Kram!!!

2008-04-28 @ 21:32:58
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: EVA

Ville bara kika in och önska dig en härlig Valborg med massor av goda grillade korvar och mys vid brasan !
***
KRAAAM från EVA !!!

2008-04-29 @ 11:36:18
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback