Skansen och middagsgäster..


I lördags blev det ju toppenväder och vi drog in till Skansen för att träffa upp alla dom här:

image430

Jag, Jacob och Jennifer. Och några öl...

image431

Love och Jacob. Han är ju sååå söt (Love alltså)!

image432

Lilla älgkalven, jag tror att jag har sett mer älg under den här hälgen än pappa, och då har han varit på älgjakt...

image433

En liten ekorre smaskade frön precis ovanför våra huvuden...

image434

Grabbarna Grus, Herman, Noa och Love.

image435

Herman i finkan.

image436

På kvällen fick vi besök av Malin och Anders (som förövrigt har förlovat sig) så vi käkade god mat, drack lite vin och spelade kort.
Jo, just det, jag vann en gång och Malin den andra, hehehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback