I kväll SKA jag blogga!!!!

Japp.....

Jag har tid......

Jag har ork.........

Jag har lust..............

image423

Dessutom så vet jag att det är många som har Herman-abstinens.....

Äntligen har orken och lusten infunnit sig och jag har tid att blogga lite. Jobbet är jätteroligt men väldigt intensivt och när jag kommer hem på kvällarna så tar batterierna slut...

Dessutom skickar jag en massa positiv energi till Olov!!!! Det kostar på...... I morgon får han äntligen komma hem till Norr igen, gud så härligt....

image424

Eftersom bloggen legat på is ett tag så finns det en massa bilder att visa men jag ska hushålla lite....
Sitter och "fnular" lite på en utmaning jag fått, hoppas jag får in den ikväll....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack.
//
G och B-M

2007-09-17 @ 22:21:54
Postat av: Lotta

Äntligen..!! Alltid roligt & trevligt när du bloggar, så vi får se hur Herman växer.
OJ vad jag saknar er...
Kram moster Lotta

2007-09-18 @ 07:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback