8 värdefulla fakta om Annelieskaos

Jag har blivit utmanad av Cutemizziz och nu jäklar ska jag försöka få till det.... Brukar vara ganska dålig på att anta utmaningar, inte för att jag inte gillar dom, det bara blir så....

1. Jag är maniskt rädd för koggamojj (harkrank) och ja, jag vet att dom inte bits, men dom låter ju så himla läskigt. Det där äckliga frasandet när dom flyger.

2. Jag HATAR att ha det stökigt när jag vet att det ska komma folk på besök, och om det vågar komma komma någon oanmäld så vill jag nästan be dom vänta i trappuppgången så jag kan röja lite.  

3. Jag älskar att åka snowboard, men gör det alltför sällan nuförtiden, nästan aldrig faktiskt.

4. Jag läser mycket böcker, men nästan uteslutande deckare. Och ska jag se en film så måste det vara en actionfilm, hatar romatiska komedier.

5. Anders säger att jag är chokladoholic, och det stämmer nog......

6. Ett par år innan Herman kom till var jag osäker på om jag ville ha barn överhuvudtaget, nu vill jag ha fler...

7. Har hoppat fallskärm en gång och det var det roligaste jag nånsin gjort, skulle vilja göra det igen...

8. Jag älskar indisk mat, och framför allt lamm. Inget går upp mot en Kofta! (Jo, förresten, Birgits palt är den i särklass bästa, och slår Koftan med hästlängder)

Jag väljer dock att inte skicka utmaningen vidare till någon speciell, men är det någon som läser detta blygsamma inlägg och vill haka på så gör gärna det!!

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Han är så söööt!!! Visst står det på hakklappen att han älskar sin mamma?????
Vad skönt för o att få komma hemåt......
Vad händer just nu här? Bara olyckor o annan skit...=(
Ha det bra!
Kram!!!!

Postat av: Marie

Kul att läsa lite fakta om dig. Jag är precis som dig. Jag fixar inte att ha det stökigt när jag får besök, och jag har lite ont av att det är stökigt hos folk när man är ditbjuden, jag förstår om man kommer oväntad, men inte om man är bjuden.
Tänk vad barn kan göra =)

2007-09-18 @ 20:00:24
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback