Veckan som gick...


Som sagt, det har varit lite dåligt med inlägg på sistone, men här kommer ett gäng bilder som visar vad vi gjort under veckan.

image500

Herman i sin matstol, pappan har tagit bilden, och fråga mig inte hur han hamnade där....

image501

Och i tisdags fyllde jag år, 35 stycken, lika många som antalet vita tulpaner som jag fick av Anders.

Jag fick även en massa fina muggar som kommer ifrån
More of Scandinavia, en tallrik till Herman som är designad av Isa, ett fat, även det från More, och ugglan som sticker upp bakom som är en ljuslykta från Lagerhaus.

Jag fick naturligvis en massa andra fina saker som jag inte orkar rabbla upp, men tack allihopa!!!

Herman har varit sjuk i princip hela veckan och sovit väldigt dåligt, vissa nätter har han knappt sovit alls, så vi har varit lite trötta men snart börjar vi komma i kapp.....

image502

En vanlig dag i matstolen, med en hamburgare i handen........

image503

Badkillen......

image504

Härligt med bubblor......

Det är ju höstlov i veckan men jag jobbar måndag och tisdag, sen drar vi till Gotland. Det ska bli superskönt med lite ledigt....

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Hej!! Kul med ett livstecken=)
Sonen är lika söt som vanligt!!!!=)
Hoppas han blir superfrisk nu!!!!!!!!!!!!!
Fina presenter du har fått!! Gillar ugglan från lagerhaus!!!
Fasiken, varför har vi inte ett lagerhaus i Pite?
Svar: Därför att vi istället har fjortonhundra skobutiker........

Nä. Nu. Sova.Säng.Snark..........

Kram!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback