Herman på väg till dagis...


Häromdagen lämnade Anders kameran till Hermans "dagisfröken" Khalida och hon tog några bilder på honom under dagen.

image483

Här har A fotat honom på väg till dagis.

image484

I myshörnan....

image485

På väg uppför trappan till rutchkanan... Trappor i alla former gillas.....

image486

I sovrummet... Idag sov Herman i TVÅ timmar......

image487

I dag har Kalle och Veronica varit på besök, vi käkade köttfärssås och spagetti och till efterrätt fick killarna var sin glass. Men som ni ser så åt Kalle av Hermans glass också...

 

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Hihi...Han ser ut som
"Jag rockar fett" på ena bilden!!!
Smart att låta fröken fota!!!=)
Vilka superfina dagiskläder! Mjuka o sköna.....
Nu ska jag vila halsen...å sova.
Kram på er!

Postat av: Erica

Vilken söting som delar med sig av glassen :)

2007-10-14 @ 12:08:33
Postat av: Mariakoden

hallå... Hoppas du blir frisk....kräks du på mornarna åxå????=)
Fy jag har ångest...kan jag lämna ut min postis sådär på bloggen??????
....hjälp......
Kram på dig!!
Ps. Träffade janette idag på dopet!!!!
Var sig lik!!!

2007-10-14 @ 21:18:22
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Camillas lockar

Men gud, har alla dagis likadan inredning!? Ser ut precis som på vårt dagis :-) Snygg mössa förresten, Peo har en blå sån!

2007-10-14 @ 22:51:13
URL: http://www.lockar.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback