Vilken vecka....


Den här veckan har varit allt utom lugn.
Herman var sjuk och hemma måndag, tisdag och onsdag så Anders fick utnyttja VAB för fösta gången.
Jag hade utvecklingssamtal inbokade hela veckan så det passade bäst så.


image530

Här är en bild på när Herman och Anders var ute i snön en dag, man kan se i Hermans ögon att han inte är riktigt frisk...

image531

Lekdags......

Det är många av er där ute som vet att jag tycker att min pappa (Hermans morfar) är väldigt lik Allan Svensson.
Ni vet pappan i Svensson, Svensson..
Både till utseende och sätt, så ni kan hajja att min uppväxt inte varit helt enkel.

Herman saknar i alla fall sin morfar, så när det är Svensson Svensson så passar han på att kolla på TV.

image532

Kram på er

Kommentarer
Postat av: lotta

Hejsan hallå, Jag gillar att se pappa(alias Allan svensson) på tv Lördagar... Hinmla så lik vår älskade pappa... Både på gott å ont, tänk Birgit då som lever med gubben.. Hermans kusinen älskar att se "gubben" o'på tv..
Natti Natti... Snart ses vi Henman
Kram från moster

2007-11-17 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback