Underbara pappor!


I dag är det Fars dag och då vill jag och Herman passa på att gratta våra underbara PAPPOR:

image525

Herman pappa Anders som är den bästa pappa man kan ha (där gjorde jag ett bra val....) som alltid leker och skojar och som dessutom fixar det som behövs hemma.

Du är underbar.....

image526

Min pappa Ture, som också är den bästa pappa man kan ha, men också den bästa morfarn.
Hemans stora idol, som ska lära honom allt han kan: fiska, köra skoter, jaga och partaja!!
Som man alltid kan lita på och som ställer upp i alla väder!

Vi älskar er, ha en underbar dag, kram Annelie och Herman!

Kommentarer
Postat av: m a r i a k o d e n

....va? kan din pappa partaja.... ;)
???
Fy så segt det är här i bloggsfären...

Nu ska jag sova!
kram å gonatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback