Mumsig juice till frukost...


Härom året (tror det var två år sen) så fick jag en juicepress i julklapp.
Fick egentligen två, en av syrran och en av pappa men bytte den ena till en brödrost.

Kom precis på att det var när jag var gravid med Herman, vintern 05, som jag var tokig i apelsinjuice....
 
Vi använde den jättemycket i början för det blir fantastiskt god juice med den och nu får den komma fram lite då och då när vi kommer på att vi har den.
Tidigare fick den stå framme men den samlar på slg lite (läs mycket) damm så nu tar vi fram den vid behov.

I går när vi handlade på Bea´s i Svedmyra sålde dom påsar med apelsiner och då blev jag tvärsugen på juice

image534

Åsså känns det så nyttigt med egenpressad juice...

image535

Inte så bra bild, jag vet, men orkade inte fixa till det....

Ha en underbar söndag!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Annelie!

Kajsa har berättat för mig om din blogg, så jag var ju bara tvungen att kika in!
Vilken liten sköning ni har!

Ha de gott!
Hälsningar från en fd. Vidsel-bo:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback